Anda terperangkap ! ♥ | +Follow || Dashboard ?
My Purplelicious Diary





Diary penganggur

KLIK BANNER DIATAS UNTUK JOIN.HAPPY BLOGGING\^o^/

aku seorang penganggur..setelah hampir setahun aku menganggur..nasib masih xmenyebelahi aku..sedih tau..tapi aku percaya, bukan lagi rezeki aku.dah banyak kali aku interview, tapi masih belum berjaya..mungkin bidang yang aku pelajari, bercabang dengan interview yang aku dapat..atau mungkin kebanyakan syarikat mahukan yang experience.bagi kami yang fresh graduate amatla susah mendapat job..

rutin harian aku sebagai penganggur bertukar kerjaya sebagai penternak lemak die sekitar badan..sape cakap aku hepi dan senang hati ngan kerja nie.no...no...no..amatlaa stress.tp begini laa nasib..kawan2 aku yang dh kerja pun, bukan semua kerja dlm bidang yang diambil di universiti.

aku??ntahlaa..seorang penganggur yang masih duk bawah ketiak family..ditaja sepenuhnya oleh family...hehe.

keinginan nak cari pekerjaan lain membuak-buak..tapi aku tidak boleh pergi jauh, hanya mencari kerja di sekitar tmpat aku tinggal je..xde life..
semoga aku mendapat pekerjaan di hari mendatang..pasrah :(
Blogger Sabella Mohamad said...

insyaAllah ada rezeki kak nanti . jangan putus berdoa ;)

 
Blogger Unknown said...

sabar kak..rezeki ada d mna2..

 
Blogger Unknown said...

thanks 4 comment..akk akan bagi kredit tok u all..nnti akk follow oke

 
Blogger DieZaiRa ^^v said...

blom ade rezeki la 2... jgn cdey2 taw.... think positif, mybe tuhan suh berbakti nga famili dulu ke.. who knows kan?? hihi ^_^

 

Post a Comment






Lot of love,CIKWANI ?


OLDER POST | NEWER POST